10 lokakuuta 2009

Tunnustushommeli.




Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:

1. Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen.
2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi.
3. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen.
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.
5. Anna tunnustus seitsemälle.
6. Linkitä nämä blogissasi.
7. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.

Hmm, mä en oikein osaa enkä ymmärrä mutta kiitos vaan  Ida :D

Seitsemän asiaa mitä muu eivät tiedä..? Apua.

1. Mulla on aina hernekeittoa jossain kaapin perällä, pahan päivän varalle! :D

2. Opiskelin n. 10 vuotta flaamia, ja nyt osaan hädin tuskin kertoa nimeni sillä kielellä.

3. En yleensä herää ennen klo 12, ellei ole aivan pakko.

4. Enkä yleensä mene nukkumaan ennen klo 2 tai 3, vaikka olisi pakko.

5. Inhoan mun asuntoani niin pali, että voisin polttaa sen.

6. Käytän toppatakkia ,vaikka ulkona on 10 astetta plussan puolella.

7. Öö.. En mä tiedä? Inhoan olla humalassa mutta silti olen sitä tasaisin väliajoin? :D

Mulla on nyt sellainen ongelma, etten käy kun yhdessä ainoassa blogissa, ja sen on Idan blogi :D Mut öö sit kun rupean blogirotaksi ni sitten voin antaa tunnustuksia muille? Ku en tiedä onko tän jutun idean mukaista että tunnustelen jotain sellaisia blogeja missä en ole edes ikinä käynyt :D Mut siis niin, kyllä mä vielä jokin päivä rupean käymään muissakin blogeissa.

1 kommentti:

  1. Päätit sit oikein avautua ;D tuo nukkumiskohta on tullut harvinaisen selväksi! :D

    VastaaPoista